History :)
Monday 15 October 2012 / permalink


Tumblr_m82et14kqh1rqd5m7o1_500_large

Assalamualaikum !

Tsk tsk , PMR dah habis tapi aku rasa macam tak merdeka je . hmph ! ni semua sebab result nanti .. korang rasa aku dapat berapa ? lulus tak ? errr , takut T.T oh yaa , aku buat status dekat FB taw crush like ! hoho , bangga 10 minit . actually , sebelum ni pun crush ada jugak like ... aku ni je yang over-excited sikit :)

tapi kan sejak dua menjak crush ada whatsapp ni kan . kerja dia tegur aku --' time aku free taknak pulak whatsapp time aku busy lah sebuk nak toot toot kan phone aku . adooiii . tapi aku suka sebab dia text aku . sooo , activities aku sepanjang lappy ni kena ambik hanyalah belajarrrr sahaja . tapi , adalah jugak main internet , itu pun main dalam phone . sekejap sekejap habis battery , perghh panas gila . time aku tengah khusyuk main phone , time tu jugak lah nak mati . time aku tak sentuh taknak pulak mati --' takguna betul .

Tumblr_mbv85gflzv1qep9pwo1_500_large

ah ha ! hari tu kan dia pergi sekolah taw , ambik test geo taw . haha , aku dengan kawan kawan aku duduk antara lorong sekolah taw . sebelah lorong tu ada kerusi , kiri and kanan . Kawan kawan aku ada yang duduk belah kanan , ada yang duduk belah kiri . mula mula aku duduk belah kiri , lepas tu aween panggil aku suruh duduk sebelah dia . time aku tengah jalan tu , aku punya baju aku angkat sebab aku kalau duduk aku angkat baju . tepat tepat je tengah tengah lorong tu aku pandang arah lorong tu , haa ... amik kau muncul crush aku . dia senyum taw :D tapi aku tak balas sebab segan and then aku terus duduk sebelah aween tanpa pandang dia balik . 

kawan kawan aku lari dekat aku lepas tu cakap yang crush aku lalu . bila aku tengok balik kan , rasa macam diaorang punya crush je , bukan aku punya --' adoi , aku pun tak paham .