tweet ^^
Wednesday 17 October 2012 / permalink


cawwwww , so sweet :)

Assalamualaikum.

heyyyoooo , let's party bra dude ;) haha . aku menggila untuk sementara . you ! roll like a buffallo //kreaasseee . actually party bra tu aku dapat dari aween . haha , time tu dia tengah cerita . dia cakap orang tu JOGGING tapi aku dengar COLI . haha , gelak habis lah hari tu . errr , telinga aku tak berapa nak jelas --' 

sekolah tadi lepas hantar buku takde benda pun yang terjadi . MEM . BO . SAN . KAN . erghh , tapi aku jumpa dia banyak kali ! haha , sebenarnya dua kali je -..- mula mula time dia pergi tandas tak silap aku . second , aku dekat koperasi dia baru datang tapi kan bila aku pandang balik belakang dia hilang ? haha , aku pun tak tahu mana dia pergi . sejak tu aku langsung tak nampak dia T.T 

ohh yaa , korang tengok kan cerita to the beautiful you ? haha , sumpah lawak . aku gelak habis habisan part kwanghee ejek taejoon old-man style sebab dia kena tinggal dengan hana // betul ke aku eja nama dia ? // tambah lagi kelakar bila cikgu dia masuk jerit dekat kwanghee . bodoh bodoh je --' kalau aku jadi kwanghee , takpayah cakap dah terus ICU sebab terkejut . cerita dia memang best buuuutttt ending dia kkuuuurrreeennnngggg . 

sumpah lawak gilaa >..< 

ah ha ! aku teringat satu benda . time nak hantar kawan aku balik , lagu oppa gangnam style keluar taw tapi versi hyuna . aku pun menari je lah . time tu traffic light warna merah , time aku tengah syok syok menari tu aku tengok kiri aku india perempuan pandang aku . perghh , segan 24 jam aku . aku terus berhenti menari and pandang depan .