go away !
Thursday 18 October 2012 / permalink


Tumblr_mc3ibmx0tx1qcgyy3o1_500_large

Assalamualaikum.

tajuk tu tak ada kena mengena pun sebenarnya sebab aku tak tahu nak tulis apa dekat tajuk tu. soo , sekolah dah nak habis dah. and tahun depan dia dah masuk form 5 so , that's meant his last year. aku taknak  , taknak dia pergi. korang rasa dia ingat lagi ke dekat aku. harap harap dia ingat ╥﹏╥

sekarang ni pun aku dah start malas nak text dia. kadang kadang dia text aku time aku ada benda nak buat , bila aku free takdelah satu text pun dia hantar. tapi aku balas lah jugak. balas pun sikit je , malas nak tulis panjang panjang. selalunya aku mana lah nak balas text orang kalau aku busy tapi disebabkan yang text tu dia aku balas je lah.

okay , tadi dekat sekolah kitaorang pergi majlis kokurikulum. mula mula , serious bosan gilaa. aween dengan ulfa sampai tertidur tapi gagal sebab aku kacau dorang haha. aku ingat lagi alya panggil ulfa badak sumbu sebab time tu ulfa cakap dekat aku yang dia nak air lagi. dia cakap air botol dia tak cukup. best lah jugak majlis tu. 

Tumblr_ma31pf83dg1rsb6wpo1_500_large

smexyy kai with cuteee sehunnie. ohmygucci*taoooo.