oh goshh ! bubble tea are mine , sehun-ahh.
Friday 19 October 2012 / permalink




wohooo , so coooool man ! //flipping table. they're grown up.

Assalamualaikum & yeorobeunnn annyeong !

oh hoiii , aku baru tahu yang TVXQ punya comeback ~ kesian gilaa. aku dapat tahu pun sebab diaorang masuk running man ep 114 tak silap aku. aku dengar lagu " catch me " seriouss , daebak ! aku menggila tengok changmin doh ! tergoda gitu hahaha.

hari ni , saya cuti. hahaha. sebenarnya , malas nak datang. lagipun kalau datang bukannya buat apa apa pun , lepas tu takdapat tengok dia. sooo , better aku duduk rumah je. and kawan kawan aku semua mana datang. hahaha , ni lah jadinya bila PMR dah habis , buku teks dah hantar. takde sorang pun yang nak datang. lain lah kalau ulat buku. tapi sekarang ni, ulat buku pun aku tengok dah up dah. ada jugak yang malas nak datang. hee :D


pitiful kids. aigooo , our junhoongiee and daehyunnie. 

hey , orang atas ni. nak makan penyepak ke apa ?! memekak lahh. gedang gedung. korang buat projek apa huh ? sakit hati betul aku. kalau nak memekak pun buat lah waktu pagi or tengahari or petang. ni tak , time malam jugaklah kau nak memekak. aku nak tidur pun takboleh. tak ada keamanan tahu ! erghhh , untung anak lelaki kau hensem. kalau tak , aku dah suruh ayah aku gegarkan rumah kau. 

oh yaa , B.A.P buat comeback ! haha , aku dah tengok dah teaser photo diaorang. gilaaa gempak. haha , excited untuk sementara. lepas tu , hyuna pun buat comeback kan ? aku dapat tahu pun dari music bank tadi. next week dia punya comeback. aku nak dengar lagu dia. adoiii --'' kepada sesiapa yang tak tengok lagi photo teaser B.A.P yang aku cakap kan tu , ni haa 


coool kan ? hehe , aku tahu daehyun yang ketiga dari kiri. and jongup yang akhir dari kiri atau pertama dari kanan. haa , korang ada tengok B.A.P killing camp tak ? haa , aku tak tahu nak cakap apa pasal cerita ni. sebab aku tak tengok lagi ep 2 aku just tengok ep 1 je. alaaa , lagi pun ep 1 je yang baru ada subtitle. ep 2 onthewayyy ! tapi tadi aku tengok dekat facebook dah ada dah ep 2 yang ada subtitle , lepas ni aku tengok. sekarang ni malas bagai kan beruang polar yang baru habis makan , hahahaha ....