Penguin :)
Sunday 21 October 2012 / permalink


 
 

Terlalu comel untuk blog aku >.< 

Assalamualaikum & yeorobeunnn annyeong !

tadi aku , ibu dengan ayah. Pergi tempat kerja ibu. errrr , serious bosan gilaa. aku macam budak bodoh je dekat dalam tu. ayah aku pulak dok main tolak kerusi. bukan dia tolak berdiri. macam dia duduk lepas tu dia slide dengan kerusi kerusi berjalan. haha , 50 tahun ke tu --'' anyway , time aku haus. aku nak air , ibu aku cakap pergi ambik air dekat bilik makan. lepas tu aku tengok ada machine //kyaaaa , exo. air tau. aku fikir ke kena guna duit. soo , aku keluar lah balik mintak 20sen. haha , sumpah segan gilaa kalau ada orang dekat situ. ibu cakap benda tu free. dah kata free kan , aku pun apa lagi semua air aku tekan --'' haha , ending dia berlari ke tandas.

lepas tu , kitaorang pergi mid valley. mula mula , nak pergi makan je. tiba tiba benda lain pun ada aku beli. heee :D maklum lah , dah lama tak pergi shopping kan.. anyway , benda yang aku beli ... baju , sweater , 3 novel. hehe , banyak kan. tapi tolak duit aku T-T sedih sedih.