Thursday 25 October 2012 / permalink


Tumblr_m699ubdryx1qc28rno1_500_large

HUHUHUHU , LULU Luhaaaaannnnn :aaaaaa: asal kau comel sangat ?!

Assalamualaikum & yeorobeuuunnn annyeong !

heeee , menyampah sial aku dekat minah tua ni. errr , sakai ! kau fikir kau kuat sangat ke ? bajet nak jumpa aku konon. HAKTUIHHH ! helloooo kalau perangai adik kau okayy takpelah jugak ... ni tak mengalah kan betina tahu BETINA ! kalau taknak orang malukan adik kesayangan kau tu dekat FB than suruh dia jaga sikit perangai dia tu. Menggedik sana sini , serious mnyampah sial aku tengok. And thankyou , sebab cakap aku and kawan kawan aku yang lain lawa. HAHA , jujur betul kau nih --''

anyways , forget about stupid woman and her sister. sekarang ni aku nak cerita pasal CRUSH aku. OMGUUCCCIIII ! hari tu aku text dia taw. and then dia balas ... haaaaa , tak tahu nak cakap macam mana sebab terlampau happy sangat sangat. heee :D time aku baca ayat tu melompat macam beruk pun ada. hehehe. oh yaa , semalam graduasi form5. best doh ! kitaorang tolong cikgu cikgu pakai kan metaboard kot tak silap aku .. dekat form5. heee , ada abang ni ugut aween. abang tu cakap kalau metaboard tu jatuh time dia naik pentas abang tu carik dia sampai dapat. haaaa , sumpah kelakar. Aween pulak time tu kelam kabut sebab ramai sangat lepas tu cikgu cikgu dekat situ tak reti menyabar --''

Tumblr_mca7fklm7o1rzadr6o1_500_large

kesian daehyun T-T adoinyaa pun.

lepas tu , cikgu suruh kutip jubah tau. kitaorang kena pergi dekat satu meja ke satu meja. tapi , sebelum tu kitaorang tak tahu yang kena buat macam and dah start kutip tau. errr , ada budak sakai alam pergi menggedik. sedangkan dia dah tahu yang kawan kawan aku cakap dengan dia yang kawan kawan aku nak kutip jubah crush diaorang. tsk tsk , dasar tak makan saman doh minah ni ! tapi kan , kalau aku bagi muka dekat minah ni , dia terus pijak kepala dohh. takboleh takboleh. waaa , aku dah layan kau cara baik kau nak pijak kepala aku memang tak lah kan. haishh , susah lah dapat kawan macam kau ni minah.

 

kyungieee >.< asal kau comel sangat. kyaaaaaaaa , squishy squishy.