kan dah kena bash.
Wednesday 31 October 2012 / permalink

Tumblr_mcqwenmbei1qm6ftzo1_1280_large
this song , mv or so whatever are DAEBAK. Especially , luhan. hubbyyyyyy :aaaa:
 assalamualaikum & annyeonghaseyo.

terbaiklah video maxstep. menggila aku tengok sebelum keluar dengan kawan. haha. lagi lagi bila keluar hubby kita. OMGUCCI lagi menjerit aku. heee :D tapi kena marah dengan orang lain sebab menjerit macam orang gilaa T-T kesian aku.

tadi lepak dengan aween and alya. macam orang bodoh je kitaorang. terutama alya. dia mengamuk sebab internet asyik hilang je --'' aku stresss je dengan minah tu. asal internet hilang panggil nama aku. apa kau fikir nama aku ni boleh sebut bila bila ke kau nak ? =..= alya alya. takpaham lah aku dengan kau ni. sebenarnya tujuan kitaorang pergi kedai tu nak download game aween je. hikk hokkk. lepas tu , alya takguna tu pergi hack facebook aku. bengong betul --' segan je aku.


haha , perempuan tu bersuara balik di facebook. adoiii , dey ! kalau setakat tulis dekat status je berani , bila kena bahan dengan kitaorang kau diam je. takguna brokkk ! waaaaa , kitaorang main balas balas status wehhhh ! sumpah aku panas gila dengan minah ni. mentang mentang hari ni last day sekolah. berlagak pulak kau kan. aku bagi kaki aku kang baru kau tahu. bajet bagus je betina ni. menyampah gilaa. tak boleh belah siot dengan status kau ...
sape mkn/pegang babi terasalh haramnya..sape mkn cili terasa la pedasnya..piki2 la ape mksud yg aku ckp ni..
 

haha , kau tengok tu. TOP pun setuju dengan aku yang kau tu bishhhh. erghhh , kalau dah rasa kau kuat sangat. meh lah facetoface dengan kitaorang. kecoh je , baik takpayah. alaaa , kau berani pun sebab kakak kau yang badan kepeng tu kan ? wtf. setakat bergantung dengan kakak je baik takpayah. kau tak malu ke ada kakak macam tu ? mulut celupar nak mampus , mengalahkan makcik yang suka gossip gossip tu. kau tak malu ke kakak kau tu maki kau depan orang ? errrr , aku tak tahu lah apa yang kau pikir doh. sampai kau rasa kau boleh bergantung gila gila dengan kakak KESAYANGAN kau tu //haktuihhhhhh. 


bye , mood hilang bila ingat pasal perempuan ni.