hikkkhokkkkk :D
Friday 16 November 2012 / permalink

Tumblr_mdgsfszxn61red3sio1_500_large

assalamualaikum. 

lama tak update. aku tak tahu nak update apa. takde benda yang seronok pun untuk diceritakan. ohhh , blog aku skin dia bertukar lagi. heee , aku pakai skin yang dulu. haaa , semalam aku disalah anggap minat hindustan. memang lah aku minat but takde lah sampai nak tengok awards dorang. aku TERPAKSA tengok okei. sebab my mom watch in her bed room. she said don't change the channel. soo , aku pun mengadap jelah. 

pasal dia. aku rasa aku nak give up lah. penat lah kejar seseorang yang tak pandang kita balik. aku rasa macam orang bodoh tengok fesbuk dia , tengok whatsapp sama ada dia text aku ke tak. errrr , nak berhenti. aku akan try lupakan dia dan try lupakan hasrat aku nak dia. dah kalau takde jodoh nak buat macam mana. kawan kawan aku cakap yang aku ada harapan dengan dia sebab dia layan aku. adoiii , aku tak percaya. sebab aku taknak end up macam dulu. berharap sangat last last aku yang sakit. menyampah tahu , rasa macam aku tengah berlakon filem hindustan --' 

Tumblr_mdl1yunpoo1ri4ipyo1_1280_large

oh hoiii , semalam aku mimpi yang ayah aku belikan aku handphone samsung s3. heeee :D aku fikir ke benda tu betul sekali mimpi. wahhh ! harap sangat betul. atau itu satu petunjuk yang ayah akan belikan aku handphone baru. alhamdulilah lah kalau betul. 

selama cuti ni , aku takde buat apa apa pun dekat rumah ni. melainkan , tengok tv , main lappy , baring , dengar lagu. wehhhh ! bosan lah duduk rumah. tapi tak bermakna yang aku nak pergi sekolah. haaa , sorry to saidlah kawan. cuti tetap cuti. hiiiikk , aku asyik terpikir pasal result lah. aku takut. macam macam datang dekat otak aku. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :aaaa: 

bila exo punya comeback ni ? penat dah den tunggu. haaa , cakap pasal exo. korang ada tengok video cf kut. samsung punya. gila lahh , tergoda aku tengok kyungsoo dengan sehun. hikkhokk. handsome mek. sehun punya rambut warna hijau ? apa yang nak digelakkan nya. bukannya buruk sangat. okay apa , sesuai. tapi rambut blonde dia lagi sesuai. heee :D luhan pulak nothing change on him. tapi diaorang cakap dia tukar warna rambut  dia jadi dark brown. hoooo , rambut yang sebelum dia debut tu. gilaa lah , lagi tergoda aku dengan mamat tu. 

Tumblr_mdie31qub11rto225o1_r1_500_large

ontheset. Samsung ATIV Smart Pc " Create Your Smart Style " with exo-k.

Tumblr_mdlo8ra9va1re0bw3o1_500_large

cute boys. can i take them ? pleaseeeeeeeee. especially , the one with the mike.