oppa , gangnam styleeee ~
Tuesday 6 November 2012 / permalink

Tumblr_majthzrs0p1qgvsi4o1_500_large

assalamuaalaikum.

well , hello my frienssssssss-aww. tadi aku diperbodohkan oleh video. stupid stupid stupid. video b1a4 dah buat aku jadi orang bodoh. ekcellliiii , macam ni .. aku bukak fanpage B1A4 dekat facebook. dah lama tak bukak kan. sooo , bila aku bukak , aku tengok update pasal comeback diaorang. aku pun tengok lah. dia macam satu web. video yang 1st aku tengok tu teaser umum bukan individu. aku tengok lah lama lama. aku fikir ke teaser tu macam teaser yang lain. 1 minit macam tu. aku punya lah tunggu tunggu. lama lama aku pelik apasal asyik benda yang sama je keluar. dalam otak aku berserabut tu aku try try fikir. lahhhh , video tu taksampai seminit pun. aku rasa macam orang bodoh tahu tengok video takguna tu. kalau ada orang , orang pun cakap aku ni slowwwwwwerrrrrrr.

cuti pun dah start , aku pun taktahu nak buat apa dekat rumah ni. apa aku harapkan hanyalah running man. ehhhh , itu pun kalau kshownow dah siap subkan video video tu. penat menunggu. aku pun tengok lah yang lama punya. tapi , takde yang menarik pun. tak tahu sebab apa. kelakar tu memang kelakar tapi ... tak sekelakar macam tengok running man ep. baru.

maybee bulan ni or bulan depan aku dengan famili pergi perlis. itupun sebab nak hantar abang aku. kolej dia dekat sana. sodihhhh T-T jauhh tu. mak aku cakap dia balik sini 6 bulan sekali. mak aiiii , lamanya. kalau macam tu , maknanya rumah ni sunyi lahhh. along aku bukannya jenis yang suka kacau orang macam angah aku. along aku tu pendiam. tapi , sometimes dia suka jugak buli aku dengan angah aku. haiiiii , susah jadi anak bongsu ni. asyik kena buli je. mentang mentang aku muda dari diaorang berdua. amik kesempatan. hmph ! tak patut. 

aku dengar result's PMR keluar bulan 12 kan ? OMGUCCI. gementar doh nak amik keputusan nanti. aku harap aku lulus doh. ya allah , jauhkanlah result aku dari huruf E. taknak E. kalau ada E dah dikira gagal woiiii ! pemeriksa ~ boleh tak bagi saya A . B . C . D . jangan bagi E. sebab saya tak suka. tolong ehhhhh ~ huhuhu //bodek pemeriksa.

kaylahh , byoo.
ohyeahhh , have a nice day my friensssssss-awwww.