Transformers : dark of the moon.
Sunday 4 November 2012 / permalink

182099_419499994752120_1263293434_n_large

assalamualaikum.

heiiiiiyooooo , tadi aku tengok cerita Transformers : Dark Of The Moon. haaaa , sumpah best doh. teknologi diaorang tak terkata aku tengok. laju nak mampuihhhh , cuba kalau dekat malaysia ni --' macam kura kura. back to the stories. actually , aku tak berapa paham sangat sebab pertama aku tengok cerita tu setengah jalan. haha , mana tak nya kalau aku tukar tukar channel. kedua , aku tengok dekat HD punya. bengong kan ? tapi takpe belajar right. tak salah , tapi tu lah masalah nya aku kurang paham. 

ada part buatkan aku menitis air mata T-T bumblebee nak kena bunuh. huaaaa , tapi tak dapat sebab optimus kot tolong dia. heeee :D tak pay attention time tu , maklum lah tengah sedih kan. aku tahu cerita ni dah lama but who care. aku punya pasal lah nak update pasal cerita lama pun. blog aku bukan nya blog kau :P haha , gedik.

haa , kay byoooooo.