hunhan ^^
Wednesday 28 November 2012 / permalink


assalamualaikum and annyeong ~ lama tak hapdet. haha , baru je beberapa hari. anyway , aku tukar skin a.k.a new skin. aku tak tahu lah lawa ke tak dekat mata korang tapi dekat mata aku lawa. har har , kau tak suka ? berambussss :p kalau korang tengok sebelum aku edit , perhhhhh ! macam tokang pecah dah aku tengok. serabut tahu --'' har har. sorry entry kali ni agak merepek kerana aku agak mamai dan sekarang ni pukul 12.24 pagi plus hujan. fuhhhhh , sejuk siot aku dekat dalam bilik ni. menggeletar dengan air-condnya. omgeee :p help meeee 

25.11.2012

aku bukak tumblr. aku nak tengok gambar luhan dekat smtown. and etc etc. tiba tiba , aku jumpa satu post ni. diaorang cakap babys //b.a.p fanclub// dengan exotics //exo fanclub// bergaduh pasal MAMA awards. i think korang semua tahu kan ? orrrr tak. they said babys cheat on voting. but , babys said no they're not. har har. i dont know. lepas tu , aku bengang sebab exotics taknak team vote untuk exo. shit you --'' errr , sekarang b.a.p 1st exo 2nd. omgeeee , mana exotics semua ? korang taknak ke exo-k menang. aishhh , takpaham aku.

28.11.2012 

aku bukak facebook. aku baca status kawan aku. dia cakap result pmr keluar 19/12. omgeeee , serious ke ? haaaaaaaa :'( aku taknak. aku takutlah. lagi berapa hari je kut. sekarang ni dah 29/11. that's meant lagi 10 hari je lah kan ? tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk .... ermmmm , korang doakan aku lulus kei. ya ALLAH , berilah aku keputusan yang membangga kan ibu bapa ku , amin.

hmmm , kei lah. mata dah berkelip kelip dah. thats meant dia suruh tidurrrrr. 
nite nite.