v i double x
Wednesday 21 November 2012 / permalink

 
 

assalamualaikum.

kenjummaaaaaaa :p he's cute , rite ? iknow. but , still can't beat my lulu. ohhhh , aku edit blog but tak update. aku tak tahu lah nak update apaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! haha , kalau aku update pun macam lah ada orang nak baca --'' tapi saya masih nak berterima kasih kepada awak //points at you. yeahh , awak yang  tengah baca sekarang ni. thankyou sebab awak sudi baca update saya yang merapu merapu ni. 

semalam aku tengok mtv diary vixx. but , without sub. yeahh , aku takpaham but aku suka tengok diaorang. comel , macam budak umur 10 tahun. haha , terutama sekali ken. sumpah macam budak belum habis belajar. N pulak bising gila. mulut dia dah macam machine talker dah. asal record je suara dia aku dengar. adoinyaa pun XD soooooooooooooooooo , nothing to tell anymore. byeeeeeeeeeeeee (y)


baby boooo :D hyukkie.