kenjumma here ^^ lol
Thursday 6 December 2012 / permalink


kyaaaaa , xiao luhan plus kim jong in. plus cute kyungsoo and baekhyun. oh yeah , tao panda and bish-face kris -,- ohh ! little laychips

assalamualaikum and annyeonggggggg 

peace :) nak update nak update nak update ! tapi , takde idea. ottokaji ? //ken\\ anyway , ahad ni balik kampung. tapi , ibu cakap balik hari yang bermaksud balik hari tu , malam tu balik. har har , ekceli aku pun tak paham tapi mak aku tolong explain kepada anak perempuan dia yang agak slow ? heee :D aku memang slow tapi tak selalu //kan kan kan , aween\\ btw aku rindu kawan kawan aku ! guiseeeeee , imissyousomuchhhiiiieeeeee. heee , ikhlas syira yang comel //tampar diri sendiri\\ jealousssssss

ekceli , update kali ni aku nak bercerita ... ecewahhh ! bercerita haktuihhh :p hang. lol. sooooo , sambung balik aku story pasal crush aku yang cinta tak kesampaian .. sobs sobs //merajuk 1 saat\\ yeah , back to stories. semalam time aku takde benda nak buat. tiba tiba , mangkuk a.k.a crush aku jalan dekat otak aku. hahaha , masuk telinga kiri keluar telinga kanan. aku ingat balik 1st time aku jumpa dia time perjumpaan pengakap. form 1 lah katakan. excited gituuu. time tu aku benci gila dengan dia sebab dia panggil kitaorang lembab ......... wtfffffff ?! balik tu aku merungut dekat kawan kawan aku pasal benda tu. heee :D yeee , aku ni kadang crybaby. so what ? kau jealous kan ! ye kau yang tengah baca ni. pshhhhhhhhhh //menyembur air liur aku\\ hahaha , tapi tak sangka pulak aku boleh in love dengan dia. omgeeeeee :p haha , tu lah bak kata orang tua tua "  benci benci lama lama suka " haha , my mom always said that to me if i said i hate my cousin -,- well , stop pairing me with him T-T he just a cousin to meeeeee for goodness sake ! //menangis 2 saat\\ errr , not cool dude.

Tumblr_mc5w4q9dv81rrh5sqo1_500_large

kehhhh ! second time aku jumpa dia. time aku form 2 ! baru start kelas tak silap aku. aku nampak dia lalu dekat lorong. omgeeee :D time tu aku fangirl gilaaaa babiesss ! dalam hati lahh. mula mula aku tak sure sangat sama ada tu dia ke orang lain -,- tapi aku dapatkan kepastian dari kawan aku. dan yeaaaa ! betul lah dia. time tu aku tak sedar lagi yang aku suka dekat dia. tapi , buatkan aku sedar bak kata orang "realize" hoho , aku asyik fikir pasal dia je lepas aku jumpa dia hari tu. hoho , aku try tanya kekawan aku diaorang kenal ke crush aku tu ... ada duaorang cakap dia kenal tapi yang rapat dengan dia tu ex-kawan aku ............ i think ? haaaaa , anyway ... aku mintak tolong diaorang mintak kan no. crush aku. hikkhokkk :p and yeahhh ! aku dapat.

kali ketiga aku jumpa dia. form 2 jugak , dia ada dekat sekolah. tapi , aku tak perasan dia kawan kawan aku yang nampak dia. and one of my friend that turn to be ex-friend , i think ? aaaaaa , tegur dia. dia pusing belakang lepas tu ex-kawan aku tu bai bai dia , dia balas balik. omgeee :D aku suka tengok dia senyum ! haha , reaksi aku tak dapat nak di-replay balik kerana agak buruk , lol. but , i don't care. time tu aku fikir aku lah manusia yang paling happy dalam dunia ni. pshhhhhh , semua tu berubah bila dia dah mula kenal aku , dia dah tahu aku yang mana satu , dia pernah otp dengan aku and everything lah ! hati aku makin lama makin hilang ....................... bukan nya hati aku hilang. maksud aku perasaan dalam hati aku untuk dia makin hilang. sekarang ni pun aku tak pasti ada ke tak. 

everytime , aku tahu dia on9 dekat fb. aku or dia mana ada tegur. haha , ekceli aku jarang tegur orang sebenarnya. lepas tu , aku whatsapp dia dah dua kali , and dia ada baca text aku tu. dia still tak balas. apa yang aku tengah fikir sekarang ni , sama ada dia benci aku pasal aku gaduh dengan ex-kawan aku tu ke or what ... sebab ex-kawan aku tu jenis yang suka hasut orang dari apa yang kawan kawan aku yang duduk sekelas dengan dia cakap lah. but , if betullah kan dia hasut crush aku and sebab tu crush aku benci aku. aku tak kesah. lol //dalam hati menangis\\ kehh , kesah tapi sikit je lah tak macam dulu. hahahahahaha ! dah cukup cerita pasal dia.

Tumblr_mem1rcihoe1r9lvtbo1_500_large

wohooooo ! handsome handsome handsome nyaaaaaaaaaaaaaaaa. ah hakksss , gurau je luhan T-T oh yeahh , korang ada nampak perubahan dekat blog aku ? takde ... kehhhhh fineeeetosss ! hmph , kalau ada yang nampak tu ... cantik tak ? hikkkhokkk , aku just ubah sikit sikit je pun. aduiiii nyaa. aku nak tukar lahh skin. aku takboleh nak stay satu skin untuk masa yang agak lama sebab aku player. lol. playskin. haha , sebab kan aku takde secret admire macam korang semua. soooo , aku jadilah playskin. hahaha , playboy and playskin ... aku playskin. haaaaa , okaylah. lagi banyak aku tulis lagi banyak aku merapu. byeeee.

Tumblr_mekvgmg7xd1rt7odeo1_500_large

stop being cute you buffalo jongin. erghhh ! aween bawak husband kau tempat lain. omgeeee :p