kimchi war !
Tuesday 11 December 2012 / permalink

Tumblr_mdujnlz9eb1rp54kqo1_500_large

Assalamualaikum and Annyeonghaeseyo

uwaaaaaaa :A: meleleh air liur aku tengok gambar atas ni. sedap tuuuuuu :p actually aku post gambar atas ni and tulis tajuk macam tu sebab aku baru habis tengok running man ep 123. diaorang buat kimchi race. gilaa best. haaaa , sumpah lawak =.= gelak habis aku.

hak ! korang ada dengar pasal luhan termasuk tandas perempuan. haaaa , yah ! luhan takkan kau taknampak sign board dekat pintu tuuuuu == or KLIA yang tak letak sign board tu ? har har. aku lupa dah. maklumlah dah lama tak pergi KLIA kan. sedih , lol. cakap pasal KLIA kan , aku ingat sedara aku semalam dia and family dia nak pergi Jepun. perghh ! nak ikut. sebelah korea je wehhhh ! aku sanggup berenang nak pergi korea. har har , macam lah aku nak buat -,-

Tumblr_metntxeo761qe7lq8o1_500_large

why so hurry ? young man =.= ucucucucuuuuu

keh lah. tu je untuk hari ni.
bye :p