Busy | HunHan destroy ?
Saturday 19 January 2013 / permalink

Tumblr_lkt0ryq94d1qbv4sdo1_500_large

Assalamualaikum !

ayoooo , haaaa. rindu blog. lama mehh tak update. al-maklumlahh , busy dengan sekolah. haaaa , start form4 ni aku dengan yang lain nak kumpulkan sijil. soo , aku takde masa nak tengok lappy comel aku ni. kalau ada pun , sekejap je. aku sekarang ni dah kurang dengan internet. kalau pakai pun , phone je. itu pun nak check fb dengan twit. hoo , sekolah tahun ni memenat kan ! hooo , boleh mental aku. 

cikgu sejarah ! omgeee , seriouslah. dia bagi nota macam nak dera aku and classmate aku yang lain. banyak wehhh ! tangan aku dah tak larat nak tulis dah T-T sedih tahu sedih. oh yaa , aku dengar dekat sekolah aku ada budak kena buang sebab kutuk pengetua dekat blog kot .. well , i don't care as long bukan aku dah lah kan. 

tadikan aku check twitter. ada sorang ni , dia post pasal hunhan & kai drama. aku pun curious tahap gaban. soo , aku click lah video tu. haha , aku tengok sumpah comel. luhan rampas bunga dari sehun lepas tu dia duduk macam orang nak propose someone. dia halakan bunga tu dekat sehun tapi , sehun tak amik bunga tu. and then kai rampas bunga tu dari luhan dia bagi balik dekat sehun. sehun terima bunga tu and then diorang lari tinggal kan luhan dekat belakang. hohohoho , luhan kena reject dengan sehun. maybe next time >.< kreaseeee

act , aku ada banyak benda nak cerita tapi ..... aku malas =..= tahap gaban dekat sini. and my mom suruh aku mandi sebab gf abang den nak datang. sooo , see yaaa next time :)

bai yeom !