hey hey hey hey
Friday 14 December 2012 / permalink

Tumblr_mezsi1xfax1rqn022o1_400_large

Assalamualaikum & Annyeonghaeseyo

hey hey hey hey ... waddup. lol kreasee. semalamkan , aku pergi airport. ambik ibu. hoho , ramai abang abang handsome. tapi , yang aku tergoda sorang dekat mc.donald , sorang lagi dia kerja dekat kedai. haha , macam budak sekolah kot. bukan sekolah rendah lah. sekolah menengah. yang duduk dekat mc,donald tu putih. aku duduk berdepan dengan dia. tak duduk diam aku. sumpah segan. yang lagi satu tu pulak , muka dia seiras sikit lah dengan orang yang aku pernah suka.

hah ! time aku tengah tunggu ayah aku ambik makanan kan. sebelah aku tu orang luar negara. 3 orang lelaki. errrrr , gay kot. geli aku tengok. makan dok suap bagai. lepas tu , gelak gelak. aku nak gelak tapi aku tahan. kang , dia cakap aku gila pulak. 1st time aku tengok lelaki macam tu. =,= seram meh.

Tumblr_mezwygqmex1re0bw3o1_500_large

why he so cute ? i wanna squish his cheeks. omgeeee

bye.