Comeback | New Year
Tuesday 1 January 2013 / permalink

Akward moment. lol , grandpaaa !

Assalamualaikum. 

Heee ! 1 , 2 , 3 //pom pom pom\\ happy new year guiseeee. hoooo , alhamdulilah aku masih hidup lagi. Anyway , aku harap 2013 akan jadi lebih baik dari 2012. oh yaa , tahun ni dia SPM. Well , good luck boy ! haha , bajet tua dari dia je aku ni. Hmm , esok dah start sekolah ! yayyy , dapat jumpa kawan kawan and dia. ofcourse. semalam , aku baru dapat tahu ada petukaran kelas. ehhh nonono , i meant senarai kelas yang baru. booo , dekat cikgu. aku satu kelas dengan aween ! hoho , ada jugak lah kawan aku. habis lah kelas tu , aku dengan aween kerjakan. hehe //gelak jahat\\

Tumblr_mfxtx1k9dh1r4vzvro1_500_large

omoooo , snsd comeback daebak ! arhhhhhh , gila kejap. tiffany unnie soo handsome pretty. yang lain pun gempak. hyoyeon punya rambut ada macam macam warna. haha , rainbow hair. jessica pun sama tapi tak lah banyak sangat warna macam hyoyeon tu .. dia dikira normal lahh kot ... yoona memang goddess habis ! hooo , jadi belon udara kejap. time aku tengok mv dia aku baca lah comment dekat bawah. haa , aku suka satu comment ni walaupun takde kena mengena dengan snsd.

anon : i want EXO comeback.

haha , that's ! i want EXO comeback tooo. erghh , SM bila nak buat penat tunggu ni. harap harap lah cepat comeback diaorang. aku nak sangat tengok diaorng dekat music bank , inkigayo , m countdown , mtv and etc. mmmm .... tunggu jo lahhh.

bai-yeom.