im back --
Thursday 14 February 2013 / permalink

Tumblr_mhynbdecaa1rov4tgo1_500_large

ohhhh ~~~~ dult , pegang phone lerrr #angkat kening. hehe ^^

yoooo- ... ehem ehem , assalamualaikum. heee :D saya update lagi ! memandangkan kerja sekolah sudah selesai dan tinggal nak hafal oral. yeahh , ini lah hasil nya. blog bertukar wajah maaa ~ pejam celik pejam celik .. dah nak habis dah cuti kita. omg ~ nak cuti lagi --;

soooo , cuti korang macam mana ? cuti aku nothing yang best pun. just hari ahad lepas balik kg. Act , ayah dengan adik beradik dia dah rancang nak balik ramai ramai ahad tu. Tapi , tak jadi sebab kakak farah sakit. adoii , kesian dia ;-; dah tiga hospital dah dia pergi. Ya Allah , kau selamat kan kakak farah ... Amin ~

Tumblr_mh34qngnfc1qbolg1o1_500_large

gheii ~ sehati sejiwa yang belakang tu ;-;

korang ada tengok cerita School 2013 ? yeah , daebak ! tapi , ending dia aku tak berapa nak faham. hooo , aku tengok pun sebab Go Nam Soon A.K.A husband aku :p hahaha. terbang meja dekat bilik korang .. ngee :D well idc -- bukan meja aku ... aku suka tengok part diaorang berlima je. Oh Jung Ho tu pelik -- haaa ! dengan CM perempuan diaorang. Ewww , rasa nak tendang je. Nak belajar sangat dia je lah yang belah , bajet kuat je. Nasib baik Yi Kyung tak baling meja tu dekat dia. adoii -,- panas je aku tengok diaorang tu ...

kay lahh , nok out out ~
bye-yeom !