Tired ;~;
Thursday 7 February 2013 / permalink


Nyom nyom nyom >< chanyeol janganlah makan rambut lulu nanti botak dia >o<

Assalamualaikum.

wuuttt wutttt ~  siapa rindu saya angkat bontot ? hahahahaha. lama dah tak online doh. kalau ada pun phone sahaja. al-maklum lahh , sejak masuk form4 ni kerja sekolah membukit-bukit. lagi lagi bila dah nak start cuti raya china ni. omgeee , nak tercabut tangan wehh !

tadi kan dekat kelas time BM. yeahh , aku tahu subjek tu penting but .... aku pergi tidur. yup ! aku ngantuk sangat sangat sampai nak bukak mata pun tak boleh T-T sedih hidup. nasib baik CM aku yang kejut kan. kalau cikgu ... confirm terbang semua benda dalam kelas tu >///< kawan aku yang duduk sebelah pun join tidur sekali. pandai tak kami ? hehehe , well sorry cikgu saya tak boleh tahan dah #letaktangandekatbahu.

oh yaa ! today sehun hyung ~~~ punya graduate. ohhhhh waaaa , nak ikut sekali boleh tak ? saya nak graduate saya taknak sekolah dah. sekolah sekarang stress T-T yahh ! oh sehun hyung , bawak lah saya sekali .... hmm , aku tahu korang mesti fikir sama ada aku ni lelaki ke perempuan. okayy , aku perempuan ! but , aku taktahu kenapa aku panggil sehun hyung .... hmm , sungguh pelik sungguh pelik #garukepala   comel doh dia pakai uniform school dia , tergoda mak jemah kau !

Tumblr_mhuqpg2cqz1rov4tgo1_500_large

tergoda tak ? hahaha , kalau yang peminat sehun tu yelah kot tergoda. kalau yang lain tu .... no commentosss.

hmmm , selama aku off tak reti nak update update ni. macam macam jadi dekat hidup aku. but aku malas nak cerita. biar lah aku sorang je yang tahu and biarlah aku sorang je yang rasa. even aku cerita dekat sesiapa pun nothing happen okay ! lain lah aku cerita tu dia dengar and then terima aku ke apa ke ... but nothing happen. soo , aku dah decide yang aku nak lupakan dia. im trying okay. wish me lucky ;) okay lahh , dah malam. aku nak sleep sleep. night night , oh yaaaa ! sebelum tu nak wink wink sikit ~.- heeeeee , byooooosssss