Late March Update
Saturday 23 March 2013 / permalink



dah lama tak tengok mamat L ni punya tumblr ~ hooo , rindu pulak >< makin lama makin handsome lah kau .. tergoda joyah :*
Assalamualaikum.
Annyeonghaeseyo ~

So so so so !!! HAHA  , dah lama tak update ni lah jadi nyaa ~ Jadi elak elak kanlah penyakit sebegini ! okay ......... dua tiga hari ni , aku macam ... entahlah tak tahu nak cakap macam mana ~ hmmm , aku .... asyik melekat je dengan facebook ! sebelum ni takdelah pulak. kalau on9 pun , tengok sepantas kilat and then off ~  tapi taktahu lah kenapa semalam dengan hari ni aku melakat dengan facebook selama 2 hingga 4 jam !!! tumblr blogger twitter pun aku tak pandang ... omg O.o

Aku bukan nak buruk buruk kan dia or buat korang yang baca ni hate gila dekat minah ni. tapi , dah kalau taknak respect aku sebagai kakak or senior dia dekat sekolah memang tak lah kan -- this bitch talk bad about me just because a boy ? hok alohh ! sakai nak mampus , kalau kau tu awek dia lain lah cerita. ni banyak bunyi pulak macam dia tu pakwe kau je -- gila ke apa ? tsk tsk , banyak lagi lah weh jantan dekat dunia ni ... nak sangat dia ambik jelah. aku pun dah feddup dengan mamat tu. Kalau lah korang couple , bagus jugak kan ? perangai dua dua sama je -- bengap :P

" congrats slut. he's yours " _|_

 Tumblr_mj2ri5sht11r8ytzzo1_400_large

dah masuk bulan march !!! wohoooo ~ *joget* tak sabar nak tunggu 26/3 ni. nak tengok siapa yang ingat birthday aku :p tapi , kadang kadang bila cakap pasal birthday kan .. date birthday aku mesti ada je yang salah sebut *pandangatasbawah* takpe takpe ... aku tak kesah lagi sebab bukannya hari tu hari birthday aku :) tapi kalau birthday aku orang orang tu lupa memang .... T.T sadlife lah aku ni