Birthday | Cuti | Kerja Sekolah
Thursday 28 March 2013 / permalink


Salam.

lama tak update kan ... micsss chuu blog ~ hehehe :) ekceli cuti ni memang aku ada niat or terlintas dalam otak aku yang aku nak tengok blog. tapi tu lahh , sejak masuk form4 ni -- so many thing i have to do. 

oh yeah ! firstly , i wanna say happy belated birthday to meee :) hehehe , birthday aku 26/3 selasa. Aku buat birthday party. hehe , 1st time buat kan ... memey teruja lah. Adalah jugak yang tak datang. Malas nak cerita sebab menyakitkan hati aku je ingat kisah kisah itu .. ecehhh , ayat aku skema habis ~ Party aku tak lah besar sangat ... kecil kecilan je , kawan kawan je pun. Tapi , tak semuanya lah aku jemput -- rumah aku ni taklah besar sangat nak sumbat semua orang yang aku kenal. oh yaa ! Dia wish birthday aku /flipsmejalaptop\ haha , happy sesangat *-* mata aku bling bling je nampak dia wish. tapi , yang dia tu tak wish ... hmm , lupa ke ? fuck ! hahaha , siot -- 

Ekceli , cuti ni .. aku tak pergi mana mana pung ~ bosannn ! dekat rumah ni takde benda nak buat. Sampai cousin aku pun cakap yang aku ni sebenar nya lonely sebab tu nak bermanja manja dengan diaorang ... yang aku dengar  'ewww , fuck ! bitch im not like that' aku takdelah cakap face to face hanya cakap didalam hati ... kang aku cakap kang terkecil pula hati mereka -- hahaha , aku rasa mereng sekarang ...

208786_397413047022575_8907624_n_large

i agree with this ! homEWork ... i hate school because of those teachers and i hate teachers because give me like a thousand homework -- fuck all of you ! errr , kenapa ? kenapa kau harus bagi aku kerja bertimbun timbun begini ? nak siap kan pun rasa seksa gila -- mental aku tah kemana bila aku bukak buku sekolah. Tadi buat kerja dekat rumah kawan pun tak siap jugak. haha , to many distruction lahh. cannot focus. but ! whether i like it or not , i have to do it. Aku taknak cikgu cikgu dekat sekolah tu fuck aku sebab aku tak buat kerja sekolah yang diaorang bagi je -- 

30th ni EXO's comeback :)
i will wait okay , lulu ? muahh ~ 

eww ...